Tuesday, April 19, 2011

19/04/2011

不知怎么了,
心情闷闷的,
情绪化吗?

眼泪又不小心,
掉下来了,
神经病,
手上脑里明明都忙着,
还能哭,
真服了自己。。

去花园走了一趟,
不知不觉,
走回上次我陪你走的路线,
不同的是,
这次我孤身一人。。

随便找个地方坐下发呆,
回过神来,
发现,
那是上次我们一起坐过的位置,
是巧合吗?
还是,我真的想你了?

前方不远处,
同样的位置,
坐着一对情侣,
跟那天一样,
不同的是,
那天的那一对,
忙着自拍,
今天那一对,
忙着谈心,
依偎着对方。

发现自己,
会不自禁,
把自己的目光,
强迫性从你身上移开。。

发现自己,
在你在的场合,
似乎有些不自然。。

对不起啊,
给大家带来麻烦了。。

其实,大家都发现了吧。。
只是都不说。。

今天的自己,
有点郁闷,
原来我还想你,
好想好想你。。

Big Bang - Foolish Love (Translation)

I think of you again like a bad habit
Laugh when i think of you, cry when i miss you
I got tired of it and fell asleep
Your love makes you feel difficult,
so you turn around like a rough wind
My lack of understanding, uncertain future, i couldn't take it anymore
I wanted to wipe the tears around your wetted eyes
The image reflect in you eyes isn't me, its someone else baby
Don't lie baby, tell me "this isn't it"
Your head looks down and you can't say anything
Why are you making me miserable?
Why do you feel sorry for me?
Stop now, leave after making me hate you
Foolish love left with wounds, bye bye
Everything's gonna be alright, right

我真是个超级无敌大笨蛋!

一切都会好的吧,
我会很快好起来的^o^

p/s: 谢谢Honey的Dear的同事的赞美,虽然不记得你是谁,我收到了,谢谢^^

1 comment:

  1. 哈哈,傻婆,每个女人都会自然而然,散发自己的魅力的,现在是过渡期,难免是会想起往事的,唉。。时间吧,都只有时间才能证明一切所发生的事。。加油!

    ReplyDelete